Номер 1 2 3 4 
                 ENG | UKR
                                                                                                                                
Грай чесно
Олімпійські ігри, її ідеали та мудра сова, Україна і Олімпіада-2004 - танець під сопілку
"Дух Олімпіади - це спорт задля гармонійного розвитку людини, метою якого є забезпечення та встановлення миру, злагоди та збереження гідності людини". (Олімпійська хартія) - Мрідула Гош >>>
Олімпійські ігри повертаються до своїх витоків, у місто, де зародилося це дійство. Понад десять тисяч спортсменів із 200 країн світу змагатимуться у більш як трьохстах видах спорту перед мільярдною аудиторією телеглядачів. Ігри проводитимуться на Олімпійському стадіоні, що був реконструйований іспанським генієм "вундеркіндем" Сантьяго Калатрава. Проблеми Олімпійського масштабу - Витрати на організацію Олімпійських ігор в Афінах перевищили 1 мільярд євро а Афіни нагадують будівельний майданчик…Артем Горіч>>>
Виграші в прибутках, програші у правах: світова індустрія спортивного одягу
У 490 р. до н. е. найвідоміший бігун античності Фідіппідіс прибув до Афін із звісткою про велику перемогу Афін у боротьбі проти Персів на рівнині Марафон, що в 40 кілометах від столиці. За легендою, Фідіппідіс, щойно прибувши, на останньому диханні вимовив слово "NIKE", ім'я грецької богині перемоги, і помер. Ця зворушлива подія дала поштовх одному із найяскравіших заходів сучасних Олімпійських ігор. Влітку 2004 року ім'я Фідіппідіса знову яскраво лунатиме на XXVIII Олімпійських іграх. Змагатимуться найкращі спортсмени світу. Багато хто з них поставить нові рекорди. Вони бігатимуть швидше, кидатимуть довше та стрибатимуть вище. Звичайно, під час змагань та вручення нагород корпоративні "боги" сучасної Олімпіади не стоятимуть осторонь. Вони будуть поруч: "Nike", "Аdidas", "Reebok", "Fila", "Puma АSIСКS" та "Мzuno". Вони вважають, що через свої багатомільярдні інвестиції у рекламу своїх брендів, заслужили бути у гущі події. Олімпіада в Афінах для цих корпоративних гігантів -- виробників спортивних товарів, сприятиме збільшенню прибутків та розширенню ринків збуту… Коли світові мас-медіа протягом двох тижнів висвітлюватимуть ці події, далеко від телекамер, у країнах, що розвиваються, та країнах перехідної економіки тисячі простих людей також змагатимуться, от тільки їхні змагання будуть дещо іншими. Вони також досягатимуть рекордів для світової індустрії спортивних товарів, працюючи швидкими темпами, у довгі робочі дні, у тяжких умовах, за мізерну платню, задля виробництва у великих обсягах та отримання надприбутків. Але для них не існує ані медалей, ані призів та визнання від індустрії, на яку вони працюють.Матеріали з звіту організації "OXFAM" >>>
Національні особливості любові до спорту
Олеся Буценко
>>>
                                        
Я люблю Олімпіаду Я не люблю Oлімпіаду
Послання миру Надто багато уваги у змаганнях нівелюється концепції "миру"
Для всіх країн, світова, демократична Будь-яка держава може взяти участь, навіть з диктаторським режимом, відсутні якісні критерії відбору
Командний дух Орієнтована на національний престиж, мало уваги приділяється індивіуальним спортсменам
Здорове тіло Зосереджується увага лише на біомеханіку тіла, а не духу
Створює партнерство між державним та приватними секторами Надто комерціалізована, де панують спонсори
Надто комерціалізована, де панують спонсори Не включає культур усіх народів світу (відсутність цікавих видів спорту корінних народів)
Залучає усі види спорту Деякі види спорту сприяють культу насильства
Переможці є взірцями Догматичність поклоніння ідолам
Відкриває здібності до змагань Цінуються перемоги у змаганнях, а не сама участь
Політичний форум для покращення іміджу через досягнення Джерело посиленого державного контролю у країнах, де проходять ігри, через погроз тероризму

13-29 серпня 2004 року. Олімпійські ігри повертаються до своїх витоків, у місто, де зародилося це дійство. Понад десять тисяч спортсменів із 200 країн світу змагатимуться у більш як трьохстах видах спорту перед мільярдною аудиторією телеглядачів. Ігри проводитимуться на Олімпійському стадіоні, що був реконструйований іспанським генієм "вундеркіндем" Сантьяго Калатрава.
Сова була одним із символів древніх Афін. За легендою, вона гніздилася у храмі богині Афіни в Акрополі, незабаром після його створення. І щовечора літала над Грецькою імперією, а потім поверталася до Афіни і розповідала їй про все… Побачити сову було щасливим знаком. Першопочаткова назва "глаукопіс", що в перекладі означає "сяючоокий", була скорочена до "глаукс". Протягом VI століття до н.е. сова та оливкова гілка, яка вважалася подарунком богів місту, були зображені на афінській срібній монеті. Такі монети або, як їх ще називають,
"сови", стали однією з найрозповсюдженіших грошових одиниць давнього світу .>>>
Quis custodiet ipsos custodes? Хто захистить від захисників?
Лист на батківщину Віталій Кононов>>>>
Діти "Агента Оранжа" - В'єтнамська війна закінчилась у 1975 році, але лихо діоксидного забруднення від гербіциду, відомого як "Агент Оранж" ні.
Нгуен Мін Хан
>>>
Афганська хроніка
М. Хасан Какхар
>>>
За світ без ГМО!
18 "Нова генетична наука викликає більше хвилюючих питань, ніж будь-яка інша технічна революція в історії. Чи не ризикуємо ми, перепрограмовуючи генетичний код живого організму, неминуче перервати мільйони років еволюційного розвитку?" - 50 аспектів впливу ГМО Натан Б. Баталіон>>>
Проблеми цифрового масштабу

"Гуд бай", старий комп'ютере! Із зростанням виробництва комп'ютерів, усе більше стає отруйних відходів. Євросоюз, починаючи із серпня 2005 року, ставитиме вимогу перед виробниками електронної техніки утилізувати застарілі моделі електронної апаратури. Рейнхард Гунінгауз>>>
Проблема "спаму">>>
Лист до редакції      Мапа сайту       Номер 1 2 3 4 
© Східно-Європейський Інститут Розвитку, 2003 Ця сторінка є власністю Східно-Європейського Інституту Розвитку При перепублікуванні матеріалів посилання обов’язкове